Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
1028

Over mij

Na iets meer als twee jaar met veel plezier bij Essent B2B te Den Bosch te hebben gewerkt, heb ik besloten alleen op reis te gaan door Azie en misschien ook wel Australie.

Zoals de meeste van jullie weten is de laatse jaren mijn intentie geweest om een bestaan op te bouwen met mijn voorgaand vriendje Mehmet in Turkije. Helaas is dit anders gelopen dan verwacht. De vraag was toen wat ga ik doen met mijn leven. Ik kon daar heel moeilijk antwoord op geven, vandaar dat ik besloten heb op reis te gaan om levenservaring op te doen en hopelijk een duidelijker beeld te krijgen wat het leven voor mij in petto heeft.

Ondanks dat ik heel veel zin heb om het avontuur in het buitenland op te gaan zoeken, ga ik ook heel veel mensjes hier in Nederland missen, zoals familie, vrienden en (oud)collega's.

Ik wil graag iedereen bedanken voor het altijd klaar staan, het lachen, keten en soms misschien ook wel huilen samen ;)

Ik houd jullie op de hoogte xx

Over mijn reis

Dit reisje is een droom voor me. Daar hoort bij; een enkeltje zonder te weten wanneer ik terug kom.. genoeg centjes om te gaan en staan waar ik wil.. just me, myself and I zonder ook maar enige vorm van verantwoording, de openheid om nieuwe mensen te leren kennen, de wijsheid en instinct om te weten wanneer iets niet helemaal verstandig is en natuurlijk de ballen om de veiligheid van thuis los te kunnen laten!

Ik heb er zin in :)

Bezochte landen

Ik heb 19 landen (8%) bezocht:

Australië, België, Cambodja, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, India, Laos, Nederland, Nepal, Nieuw-Zeeland, Portugal, Spanje, Thailand, Tsjechië, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika.