Kanar en me

18 juli 2011 - Weert, Nederland

Kanar en me

Deze foto werd gemaakt op 18 juli 2011 in Weert, Nederland.

3 Reacties

  1. Maartje Braams-Heijnen:
    18 juli 2011
    Beauties!
  2. Rien:
    25 juli 2011
    Hoi Lieke.
    Fijn dat je goed aangekomen bent. Leuk ook dat je niet meteen alleen staat in zo'n groot dorp. Kijk uit naar je volgende blog en de foto's. Have fun!
    Rien van de dinsdag-loopgroep.
  3. Wim Akkermans:
    28 juli 2011
    Hoi die Lieke,
    leuk om te vernemen dat je het goed maakt.
    Gezellig dat je een maatje tegengekomen bent en dat jullie de dag samen doorkomen.
    Ik ben op dit moment op vakantie in Katwijk aan Zee en het is hier heerlijk vertoeven.
    Denk eraan dat je jezelf niet ondersteboven laat rijden he!
    Ik lees graag hoe het je vergaat Lieke en ik wens je veel plezier toe de komende tijd.