1 augustus 2011 - Luang Prabang, Laos
Deze foto werd gemaakt op 1 augustus 2011 in Luang Prabang, Laos.
- Huub Vrenken: Ha die Lieke, Heb weer genoten…
- Dorenda en Alex: Hallo Lieke wat een leuk…
- Maud: Liekachu!!!!! Altijd héél…
- Otje: Hey vriendinnetje, Je bent…
- Stefke: Love peace and happiness…
Alle reacties »