5 augustus 2013 - Darwin, Australië
Deze foto werd gemaakt op 5 augustus 2013 in Darwin, Australië met een Canon Ixus 115 Hs.
- Huub Vrenken: Ha die Lieke, Heb weer genoten…
- Dorenda en Alex: Hallo Lieke wat een leuk…
- Maud: Liekachu!!!!! Altijd héél…
- Otje: Hey vriendinnetje, Je bent…
- Stefke: Love peace and happiness…
Alle reacties »