grasshopper
19 augustus 2011 - Ban Lung, Cambodja
My little friend who joined me almost the whole trip through the jungle on the motorbike. I had to keep him dry during raining and he was sitting on my head when we took a break visiting local people. I just didn't wanted to go hahaha :)
Deze foto werd gemaakt op 19 augustus 2011 in Ban Lung, Cambodja.
»

- Huub Vrenken: Ha die Lieke, Heb weer genoten…
- Dorenda en Alex: Hallo Lieke wat een leuk…
- Maud: Liekachu!!!!! Altijd héél…
- Otje: Hey vriendinnetje, Je bent…
- Stefke: Love peace and happiness…
Alle reacties »