Reacties
Reacties 101 - 150 van 179
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| prem | hey Lieke, gewoon doorgaan met schrijven, is leuk… | 23 aug. '11 |
| Cathy | Please dont stop the stories I love them and for just… | 23 aug. '11 |
| Louis | ha lieke, fijn om zo'n mooie verhalen te horen… | 22 aug. '11 |
| Gijs | He Lieke, Altijd leuk om wat reisverhalen te lezen.… | 15 aug. '11 |
| Lieke | yeps, dat is een fitness app. er stonden er een hele… | 15 aug. '11 |
| John | Hey Lieke ! So where are you now ? No uploaded news… | 15 aug. '11 |
| Erica | Hoi Lieke, fijn te lezen dat alles goed gaat! Doe… | 14 aug. '11 |
| Huub Vrenken | Wist wel dat jij hier in Nederland af en toe een feestje… | 12 aug. '11 |
| Koos | Super leuk om te lezen allemaal Lieke :)!! Ben blij… | 11 aug. '11 |
| Mia Meyer | Glad that you came to your senses man.I am impressed… | 10 aug. '11 |
| Sarina Poels | heej liefie!! wederom fijn iets van je te horen, mis… | 10 aug. '11 |
| Stefke | haha dat toestel gewoon buiten :P | 10 aug. '11 |
| Sie Man | Is dat een fitnessapparaat op straat? | 9 aug. '11 |
| Sie Man | Hey Lieke, Heel fijn om te weten dat het goed met… | 9 aug. '11 |
| Cathy | Thank u, the english most appreciated by your family....… | 9 aug. '11 |
| Anita | Hi Darling, It is so great hearing from you! I loved… | 9 aug. '11 |
| Claud | Hey Lieke, Leuk om weer wat van je te lezen. Ben blij… | 9 aug. '11 |
| Bianca | Hey lieve chica. Geweldig om weer je verhaal te lezen,… | 9 aug. '11 |
| Elselien | Liekie! Vanochtend nog vroegen we ons af hoe het met… | 9 aug. '11 |
| Gayle | Och meissie, doe aub een beetje voorzichtig! Hahah… | 5 aug. '11 |
| Wim Akkermans | Hallo loopmaatje, je zorgt er wel voor dat je heel… | 4 aug. '11 |
| Joeri | P(apier)redator hier? ;) | 4 aug. '11 |
| Wilma en Hans | Hoorde van Liza dat jij op avontuur bent. Heel veel… | 3 aug. '11 |
| Stefke | Kijkt mijn lieve kleine caviaatje wel een beetje uit… | 2 aug. '11 |
| Stefke | schat wat is dit? Vind dit eng! | 2 aug. '11 |
| Cathy | Some amassing photos and awesome out looks so beautiful… | 1 aug. '11 |
| Cathy | You are an accident waiting to happen. B careful and… | 1 aug. '11 |
| Rudy | Hoi Lieke, Kijk goed uit he!!! Dadelijk moet je yogaen… | 1 aug. '11 |
| Mia Meyer | hey Liekechu, It all sounds so very nice and exciting… | 1 aug. '11 |
| Louis&Wendy | We hebben je mailtje ontvangen :) Veel plezier lieve… | 1 aug. '11 |
| Elselien | Liekie!!! Wat een heerlijk begin van je avontuur.… | 1 aug. '11 |
| Louis | ha lieke, inderdaad, wat rust zou wel goed zijn voor… | 1 aug. '11 |
| Henk en Marjan | enne Luang Prabang is een leuk kunstenaarsdorpje om… | 31 jul. '11 |
| Henk en Marjan | Lieke, geweldige ervaringen, MAAR, je hebt al half… | 31 jul. '11 |
| Kanar | Lieve schat, Wat goed om te lezen dat je het naar… | 30 jul. '11 |
| Huub Vrenken | Hoi Lieke, Is het niet beter om goed op jezelf te… | 30 jul. '11 |
| Ralph | Liekje.........wat een stress...be careful girly | 30 jul. '11 |
| Ralph | Ha ha die gast op de achtergrond: That ass nice ;) | 30 jul. '11 |
| Ralph | Predators in Laos | 30 jul. '11 |
| Ralph | Dat je kunt slapen in het openbaar vervoer wisten… | 30 jul. '11 |
| Jeanny Meuwissen-Gielen | Ha die Lieke! Heel veel plezier op je wereldreis!… | 29 jul. '11 |
| Alex | Good to hear you arrived safely and that your adventure… | 29 jul. '11 |
| Bertil | Hey Lieke, Gave stad he, Bangkok! Aantal keer geweest,… | 28 jul. '11 |
| Wim Akkermans | Hoi die Lieke, leuk om te vernemen dat je het goed… | 28 jul. '11 |
| Cathy | Have stacks of fin I wish you were here. Lovies from… | 27 jul. '11 |
| Willy | Hi Lieke, de start klinkt al okee. Een maatje, 30… | 27 jul. '11 |
| Mia Meyer | Awesome, Lieke hope you have a good time!. Nice to… | 26 jul. '11 |
| ria van de Vorst | Hallo Lieke, We hebben net ff door het bos ons rondje… | 25 jul. '11 |
| Ralph | Ha Lieks, Fijn dat je de eerste dag iemand bent tegengekomen… | 25 jul. '11 |
| Gerrie Lemmers | He Lieke, Ik wens je een super fijne reis toe!! Gaaf… | 25 jul. '11 |
« Vorige 1 2 3 4 Volgende »

- Huub Vrenken: Ha die Lieke, Heb weer genoten…
- Dorenda en Alex: Hallo Lieke wat een leuk…
- Maud: Liekachu!!!!! Altijd héél…
- Otje: Hey vriendinnetje, Je bent…
- Stefke: Love peace and happiness…
Alle reacties »